"خداشناسی"

خرید بک لینک
سلام و ممنون از ایم که وبلاگ مون رو دنبال میکنین

یه معزرت خواهی به خاطر اینکه نوع قلم ها با هم برابر نیس

"خداشناسی"...

ما را در سایت "خداشناسی" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 20:38

تحقیق در بارهء خود، شیرین ترین تحقیق هاست، زیرا به اندازهء تلاش و سعی ای کهبرای خودشناسی می کنی، نتیجه می گیری. هیچ تلاشی در راه خودشناسی بی نتیجه وبی ثمر نمی ماند. زیرا خودشناسی حق است و حقیقت چیزی جز حقیقت، برای ارائهندارد.امابسیاری از نسل بشر، برای کشف حقیقت، به جای مراجعه به خود (آن منبع ومرجع اصلی) به دین، مذهب، همسایه، علوم غیر باطنی، تشکل های سیاسی واجتماعی مراجعه می کنند، که البته همهء این ها در جای خود و در ذات خود بدنیستند، اما اگر قرار باشد، دین و مذهب و علم را بشناسیم، و از خودمان غافلباشیم، آن علم و مذهب، علم و مذهبی خواهد بود که پنداری تیغ را دست راهزندهند!انسان نیزمانند طبیعت و هر چیز دیگر، ضایعاتی دارد و آن ضایعات را باید به رسمیتشناخت و آن را پذیرفت و با آن مدارا کرد. با دوستان مروت با دشمنان مدارا ! ذهن و نفس انسان بزرگترین ضایعه و دشمن اصلی آدمی بوده است و با دشمن،تنها باید مدارا کرد. دشمن را باید شناخت و شناخت دشمن آن را از ما دفع میکند و این تنها راه رفع و شفای آن ضایعهء بزرگ همو ساپین می باشد که درزمان آفرینش آن، با او همراه شده و هیچ ربطی به سیبو گناه اولیه ندا "خداشناسی"...

ما را در سایت "خداشناسی" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 2:15

این روز ها میخواهیم کمی بیشتر شما را با خود شناسی مشغول کنیم:شناخت انسان از ابعاد شخصیتی اش، منجر به کسب اطلاع از اموری می شود که به نحوی خارج ازوجود او در عین حال مرتبط با او است. برای انسان (در خودشناسی)، سه وضعیّت متصوّر است: 1ـ سرآغاز و این که از کجا آمده است. 2ـ وضعیت کنونی و این که چه باید بکند. 3ـ سرانجام و این که به کجا خواهد رفت. با تشکر ازمرکز پاسخ گویی به سوالات دینی "خداشناسی"...

ما را در سایت "خداشناسی" دنبال می‌کنید

برچسب: خود شناسی,خودشناسی چیست,خودشناسی یعنی چه,خداشناسی و خودشناسی,خودشناسی در,خود شناسی در نهج البلاغه,خودشناسی واقعی,خود شناسی واقعی چیست,خودشناسی در قران,خودشناسی انسان, نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 2:14

خودشناسی امری درونی نیست، بلکه کسب اطلاعاتی برای شناخت هر چه بیشتر خود می باشد که دارای سه مرحله است:
الف) خودشناسی خلقتی،یعنی شناخت استعدادهای به کار رفته در آفرینش انسان و کیفیّت تکوین او.
ب) خودشناسی دنیوی، یعنی شناخت موقعیّت و جایگاه خود در دنیا.
ج) خودشناسی اخروی یعنی شناخت سرانجام حیات خود.

"خداشناسی"...

ما را در سایت "خداشناسی" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 2:14

خدایا !
خدایا چگونه تو را بخوانم درحالی که من، من هستم
(با این همه گناه ومعصیت)
و چگونه از رحمت تو نا امید شوم درحالی که تو، تو هستی
(با آن همه لطف ورحمت)
خدایا تو آنچنانی که من می خواهم
مرا نیز چنان کن که تومی خواهی

"خداشناسی"...

ما را در سایت "خداشناسی" دنبال می‌کنید

برچسب: خدایا کمکم کن,خدایا دلم گرفته,خدایا شکرت,خدایا خسته ام,خدایا دوستت دارم,خدایا کجایی,خدایا چرا من,خدایا منو ببخش,خدایا خسته شدم,خدایا چیکار کنم, نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 22:19

صفحه بندی